Senorita…Beraya di rumah Pak Long

Tiga mak dara pingitan.. hehehe…mak lang, mak nya ( mama mia), cik ena….hehehe.. beraya ke rumah abang sulungnya  aka pak long…

 Ape tah di borakkan…. pak long in the middle di apit oleh mr shah n adekku nizam…  ktorg buat terjahan ke rumah pak long.. mak long dh sound nape tak gtau awal2..kan jawabnye ktorg kenela tolong mak long masak mee..ekekee

Anak dara dan mak dara (baju hijau) hehehe…makan kuih sbb lapo sgt…weyh jauh umah Pak long smpi ke asahan saner… sume smpi dok perabih kuih raya..

Ni pose2 mcm amek gambo time spring kt obersea..mak aku laa punye hal ni..ni tak pasal2 pak long pon join..punyerlaa lawak..mcm apek mane daaa

Aku pon dok join skali..hiksss..

 

Sesi perebutan si merrah…note name budak kecik ini merrah amanie…huhu..anak cousin aku..sumer dok berebut dier….nampak tuh…

ni adek aku plak dpt si merrah…sabo jerla merrah…nnt dh beso ko buli diorg ni abis2an…huhuhuh..

asyik amek gambo org lain..sian dierr….kuci kuci…~

bapak si merrah (azrul) n cik lee….

bikin pening..sume mau dukung daaa…bile aku leh jalan ni..mau ku henyak sumer org ni..ekekeke… aku bg pihak merrah..memahami seh…

pikah..si kecik..sibuk menggedik2 nak amek gambo ni haaa….

sesi mencopek bunga orked mak long..mak long baju hijau itu..punya la susah nak potong pokok orked ni…sumer org dok tunggu ni aaaa..adehai..

 

perjalanan balek aku tertido..mr shah pandang dng jelesnye..sbb dier tgh drive…dh sampai aku terjaga…ekekeke…singgah umah nek wan kt area orizona then balek singgah raya umah mak lang then headed back to Krubung..I’m Not Single kat Kirana kol 9mlm..huhuhu..arituh tak sempat tgk kt wayang..so haruslaa aku tergedik2 nak balek…ehehehe..

 

Leave a Reply

