Senorita..review of 28062008

28th June 2008 (tghhari) aku tak tau exact time, aku dah sah menjadi isteri kepada Mr Shah. Di Masjid Bukit Piatu Melaka. Majlis sgt simple, di raikan oleh keluarga n sedara2 dekat.  Since cucu first pak uda (pakcik aku) belom buat potong jambul and aqiqah..jadik majlis disekalikan and tong-tong. so safe budget disitu.  Nape wedding and akad nikah lain2? sbb mak aku ckp aku dok melaka..senang nak settle kan urusan nikah and kad nikahla..ape2 senang settle. Aku ikotkan aje kata orang tau. Saya anak yg baik. Hehe. Anyway..ni gambar sekitar pernikahan.

 

Leave a Reply

