Senorita,me got headache!!

 

Dr smlm smpi ke pagi smpi ke sekarang..aku sgt sakit kepala. Aduhai… tak tahan rasanya. Tak sanggup nak makan ubat..I’m afraid too much medicine taken would effect my baby. So I just refused to take any of it. Tak pelah..I will get use to it.

On yesterday night, Mr Shah telah menghayak aku ke PC Fair yg penuh gile dgn manusia. Aku rase mcm dekat Dataran Merdeka time Hari Merdeka, time2 nak countdown tuh.. aduhai… klu sumer wangi2 takpe. Aduhai.. terpaksala aku harung jugak. Tp disebabkan dh nak masok 4 kali tawaf..tp Mr Shah langsung takleh nak decide dier nak beli ape. Dah confuse katenye. Aduhai.. time tuh sabar jerla iman seorg isteri solehah mcm aku ni~~huhuhu. Aku tros ckp, dah tak larat giler dah ni.  So, rayuan ibu mengandung mcm aku ni..senang je buat laki aku cair. So dia ckp jom balik!! Selamat….!!!

Perut dah lapar, kaki dah sakit. We headed to Asam Pedas tepi Sg Melaka. Tinggal asam pedas ikan kembong je pon. Takpelah kg pon ari dah malam pon, dh 10 lebih. So rembat je ape ade. Abih makan pusing2 tgh river cruise. Mr Shah been promising utk naik river cruise dah bape byk kali..asyik tak sempat je.  Tp hari ni pon tak sempat..tak pe lah..aku lagi tak larat. Kepala dah sakit, rase nak cepat smpi rumah and baring atas katil.

Hari ni still takde mood nak buat sebrg kerja. Hmm..baby, sorry mummy being lazy today. Mummy sgt tidak larat!!!😦

Leave a Reply

