Buah kundang…

2344325335_c1a1e0f603_o

pic courtesy from google image

Geli geli aku ngan si Cik Ti.. tp aku masih lagi berselera makan. Tp disbbkan geli, aku bawak makanan pegi kantin. Huhuhu….

Last nite, we all pegi pasar malam dekat Bertam. Mcm biasa.. Mr Shah mesti carik nasi kerabu ayam and aku plak hari ni mood nak makan beehun sup. Then rembat satu JAGUNG REBUSSS..extra marjerin and salt! huhu.. Satu soya panas utk aku and air tebu utk Mr Shah. Then Mr Shah rembat lagi rm1 kueh seri muka (3 keping).. huhu.. kemain tamak lagi kan!!

Aku dh dapat jagung rebus..dh leh dok diam2. hehehe… Then beli kobis + cili merah sbb sayur kat umah pon dh abih. Sblm balek, ade org jual buah.. nampak lak Kundang Manis sekilo RM 4, ape lagi.. aku teros rembat.

Sedap gile ahh.. mmg manis. Aku sorang je abiskan sekilo ni. Malam smlm half, ni kat opis.. ade la half.. aku hulur jugak kat member opis ni kan. Tp diorg amek seketul dua je.. so aku la abis kan sumer. Huhu… manis!! Kulit dier aku tak makan even smlm aku dh basuh ngan garam.. sbb rase tajam kat lidah. Maybe getah dier tuh melekat kt lidah kot…

Aku rase dh lame gile tak makan buah ni or aku mmg tak penah makan buah ni. Baru aku tau.. buah ni sedap jugakk. Hehe. Next pasar malam… kita terjah si kundang manissss……🙂

Leave a Reply

