Air takde..

Bangun2 pagi, turun bawah utk siapkan breakfast and bekal lunch utk Mr Shah… bukak air kat singki, slow sgt… lame2 teros takde. Aduhai… td pegi toilet air kemain laju. Owh… jerit panggil Mr Shah kat atas… hehe.. dier ckp air kat atas pon dh slow. Aduhai… pagi2 buta tade air. Parah!!

Mr Shah turun amek 2 baldi, tadahkan air utk aku mandi and air utk dier melepaskan hajat~ .. tgk2 dapat suku jer utk dier, half utk aku… kecewa betol Mr Shah pagi td.   Last2, dia nampak botol biru bawah meja. So..ari ni aku mandi pakai air R.O..Satu botol ktorg abiskan. Half utk aku and half utk Mr Shah. RM 7 satu botol. Every mth we all mmg order 5 bottles from the distributor utk mesin air.  Sambil mandi sambil telan air..ekekek.. dptla mandi walaupon ala ala je.  Lagi klu laki aku tuh tak berak~..mesti mood dier satu hari tak besstttt~~berkerut jerk! huk huk…. 

 

392682_maistro-galon-3_resize

 

Geram betolll!! Kat kwsn perumahan aku tuh, selalulaa tade air..  ni dh rugi RM 7 hinggit… klu tak bil sebulan tak smpi pon rm 7 siap negatif lagi. Nasib nasib…………. bukan ler kedekut tp ntah ape2 tah management kat sini.. asyik jer tade air. Pepagi lak tuh kan.. klu ko ade anak 10 nak pegi skolah.. tak ke nayaa… nak berak, kencing lagi… hmm, malas nak komplen, dpt umah lain.. kite chowwwww ekk.. sayang??!!🙂

Leave a Reply

