Kucing GATAL!

Ade sekor kucing ni, I called him anak angkat my dear Mr Shah. Why??

Sbb, everyday..setiap kali we all sampai umah.. si kucing ni akan berlari2 dgn bersungguh2 and ngendeng2 ngan Mr Shah.

Mr Shah panggil dier Si Oren sbb kaler dier Oren. Tujuan sbnr adalah nak makan semata-mata. Smpi jiran2 sblh ingat si oren ni our pet cat…

Mula2 dulu Mr Shah kesian tgk kaki si oren ni tempang. Dia ckp kesian si oren, mcmmane dier nak carik makan klu kaki dier tempang kan. So we all rebusla ikan bagi si oren ni makan. Nak jadik citer even kaki si oren ni dah ok.. smpi skangla we all balek…dia akan berlari2 mcm apak dia plak yg balek keje kan. Ok tak kisahla bab tuh kan..

Tp 2-3 hari… si oren ni berkelakuan pelik! Aduhai.. Bukan ape, dah 2 hari.. we all smpi umah.. si oren ni akan melakukan maksiat terang-terangan kat depan umah ktorg. BUkan depan umah as in luar gate, dalam gate pastuh depan pintu plak tuh. Si Betina ni mmg si bulu lebat and mata si betina ni mmg cantik gile. Mata besar ok.  Tp agak2 la kan… walaupon ko tuh haiwan, takkan tak malu. Ni first time aku menyaksikan aksi tak senonoh si kucing. Aku taula korang pon ade nafsu kan tp kot ye kan….. aper ko igt laman umah ktorg ni, bilik tido korang ke ape, and takde plak signboard kawasan memuaskan nafsu ssss…

Lawak.lawak. Mr Shah tak bagi aku tgk. Aku tgk sbb ape tau.. sbb aku kesian ngan si betina ni.. mcm kena rogol kauuu!!!  Mcm ala2 terpaksa tp aku terpaksa merelakan… adehai.. nak je aku call JAIM!! huhu.. tp aku takdela over tgk. aku tgk kejap2 aje sbb aku plak yg rase malu.. uhuhuh..

Sorrylah..aku nak amek gambo,  tp Mr Shah tak bagi.  Later2 aku upload pic pelakon2 aksi lucah melampau ni. Uhuhuhu… smlm aku geram, aku baling ngan air, aku bukan la jahat okeh! aku cume nak menyelamatkan si betina tuh kan. Now, aku rase menyampah sket ngan si oren. Gile sexxx!!

Hopefully, hari ni aku tak nampak lagi aksi2 lampau diorg. Mau kurang pahala aku lagi ari ni and also tak elok for little R. Heheh..

8 thoughts on “Kucing GATAL!

  1. kahkahkakhakhakhakhakhakha…
    si oren wat maksiat.. tak tahan tol… sakit perut aku tahan gelak baca entry ko kali ni… =)

  2. huhu..mende normal tu hud..
    ni musim kucing gatal
    aku ni…rumah aku ade kucing..
    pergh..tiap2 ari wat drama 18sx
    siap ade nyanyi2 lg,…meraung..memcm bunyian lucah..wt bodosss jer laa kitorg

  3. askz, skang musim ke? patutlaaa….. si oren tuh asal nampak si betina bulu lebat tuh..mulala dok cium2…yg si betina ni asyik nak larik je.. mcm ala2 tak kose aku nak layan ko. Klakar siot… asyik nak ngelak je. Tuhla..yang bunyi tuh aku tak tahan!!! kekekekeek…..lawak tol, time maghrib lak tuh…tension mak dengar.. hahaha

  4. izan, ni first time aku tgk kucing gatal melampau.. sbb tuhla org ckp nafsu mcm binatang…tak salah lagi… mcm si oren kucing terlampau nilaa..huhuhu

  5. hahah..skng mmg musim gatal..dr binatang ke manusia..tp manusia lg la..gatal trus tk bertempat…tu ko tgk byk hasil2 dibuang dlm tong smpah..dlm plastik..tah hape2 tah…

    dpn rumah aku jd tmpt projek kmbing romen..siot tul..lg dasat~~~

  6. Ok skit ler klu tmpt maksiat binatang drpd penuh dgn maksiat manusia….minta dijauhkan ler……….

Leave a Reply

